آدرس:   تهران، خیـابان فاطمی، بین خیابان کاج و وزارت کشور، شماره 87، طبقه چهارم   

تلفن: 88985639 - 88958975 021

دورنگار: 88958316 021

ایمیل: Abokhak_kosar@omranshahed.com
Address : No.87,between Kaj st and Ministry of Interior , Fatemi Ave , Tehran , Iran

عمران و توسعه آب و خاک کوثر

موضوع فعالیت کشاورزی و احیای اراضی
تاریخ تاسیس 1383
تاریخ پیوستن به گروه 1391
میزان سرمایه اولیه 0.006 میلیارد ریال
میزان سرمایه فعلی 30 میلیارد ریال

شرکت عمران و توسعه آب و خاک کوثر با بیش از ده سال سابقه در زمینه احیا و توسعه اراضی در بخش کشاورزی و بهره برداری از طرح های احیا شده تشکیل گردیده و به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت عمران و توسعه شاهد در حال فعالیت می باشد.
این شرکت به دنبال تجدیدنظر در سهامداران و مدیریت شرکت در شهریور ماه سال 1391، فعالیت های مربوط به وظایف و اهداف ترسیم شده خود را توسعه داده سرعت بخشید.
از عمده فعالیت های این شرکت، انجام اقدامات لازم برای شناسایی و تحویل اراضی مستعد فعالیت های تولیدی بخش کشاورزی و مطالعه، احیا، بهره برداری و تملک اراضی طرح های اجرا شده و تمهیدات لازم برای راه اندازی واحدهای کشت و صنعت با استفاده از فن آوری نوین می باشد.
از سایر وظایف این شرکت می توان از فعالیت در امور طراحی، اجرا و نظارت در زمینه های آب و فاضلاب، تصفیه و بازیافت ، ارائه خدمات مهندسی در امور آب و خاک را نام برد.
از جمله پروژه های مهم این شرکت می توان به پروژه احیاء اراضی و احداث باغ انگور و نخـیلات و مرکبـات در منطـقه غرآباد در اسـتان خوزستـان و پروژه احیاء اراضی و احداث باغ زیتون در منطقه زرین خانی استان قزوین و هماهنگی برای ادامه کار و یا واگذاری پروژه های احیاء اراضی و احداث باغ و زراعـت دوسالق استان خوزستان، پـروژه احیاء اراضـی و احداث باغ و زراعـت حیـدری – ده سفید استان چهارمحال و بختیاری، پروژه احیاء اراضی و احداث باغ و زراعت هوره استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد.
سایر پروژه ها که در مرحله شناسایی و امکان سنجی می باشند، عبارتند از :
پروژه احیاء اراضی پایاب سد تالوار استان کردستان و زنجان و احیاء اراضی در استان آذربایجان غربی، هماهنگی برای واگذاری اراضی طرح های نیمه تمام قابل واگذاری مدیریت های امور اراضی استان ها.